Cariera

Vino în echipa noastră

De peste 9 ani, YDA Proiect Consulting livrează proiecte de succes către municipalități, organizații publice și entități publice naționale.
Împreună cu echipa noastră formată din 27 ingineri, proiectanți și consultanți, misiunea noastră este să fim un partener de încredere în livrarea completă a lucrărilor de proiectare a construcțiilor și instalațiilor.
Credem în excelență operațională atunci când livrăm proiecte la cele mai înalte standarde de calitate, inovație permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, fiind dedicați să avem un impact pozitiv asupra comunității și mediului înconjurător.

Pozitii deschise:

Descrierea postului

Misiunea postului: Vei avea un rol esențial în cadrul companiei noastre în organizarea și furnizarea suportului administrativ de înaltă calitate și pentru gestionarea eficientă a activităților de zi cu zi ale echipei executive.
Vei lucra în subordinea Directorului general, alături de colegi din alte departamente.
Durata contractului: nedeterminată
Locația și program de lucru: full time cu prezență fizică, birou Iași.

În acest rol vei avea următoarele responsabilități:

  • Gestionezi informații sensibile și confidențiale pentru companie, cu atenție și profesionalism.
  • Organizezi întâlnirile și agenda zilnică a echipei executive.
  • Gestionezi corespondența și comunicărilor interne și externe.
  • Redactezi documente, rapoarte, informări și prezentări pentru întâlniri.
  • Coordonezi călătorii și aranjamentele logistice aferente.
  • Asiguri un flux eficient de informații între echipele interne.
  • Propui soluții de îmbunătățire a activității administrative și implementezi schimbările aprobate de Directorului general

Ești potrivit/ă pentru acest rol? Iată care sunt cerințele:

  • Ai studii superioare finalizate și experiență similară de minim 3 ani într-un rol similar.
  • Deții cunoștințe solide de utilizare a suitei Microsoft Office și limba engleză la nivel avansat.
  • Ești o persoană proactivă, pentru care intergritatea și confidențialitatea sunt foarte importante.
  • Ai abilități excelente de comunicare, multitasking, organizarea și gestionarea timpului.
  • Manifești o atenție sporită la detalii și ai capacitatea de a lucra independent.

Noi îți oferim cu drag:

  • Oportunitatea de a-ți construi și dezvolta o carieră într-o companie solidă.
  • Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați și posibilitatea de a te dezvolta profesional și personal.
  • Plan de integrare personalizat, participarea la cursuri de formare și dezvoltare, condiții și instrumente de lucru moderne.
  • Pachet salarial atractiv format: din salariu fix, bonusuri de performanță, tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă.

Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape.
Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Așteptăm CV-ul tău însoțit de scrisoarea de intenție la adresa alăturată: recrutari@ydaproiect.ro
Te așteptăm cu drag în echipa YDA PROIECT CONSULTING!

FORMULAR PRELIMINAR ANGAJARE

Îți mulțumim pentru că ești interesat să faci parte din echipa YDA Proiect Consulting. Pentru a te putea cunoaște mai bine, te rugăm să ne acorzi 5 minute pentru a răspunde întrebărilor de mai jos. Răspunsurile vor fi folosite doar în scop informativ, în procesul de angajare. Așteptăm cu interes răspunsurile tale.

    Ataseaza CV-ul tau in format PDF (5 MB limita)